Tillbaka i Trollhättan

Igår åkte vi hem från Östersund tidigt på morgonen och kom hem sen eftermiddag. Tio timmars bilresa är inte roligt! Men till min lycka sov jag nästan hela vägen hem, det har inte blivit särskilt mycket sömn under veckan.
Det har varit en underbar vecka med massa skoj och underbart väder!
Hade helt glömt bort att jag ska till skolan imorgon, det känns ju som att jag har sommarlov nu med tanke att jag varit ledig ett tag. Men det lär väl bara bli lugnt, betygen är ju satta så det känns ganska onödigt att vara där. Men duktig som man är så går man dit och visar sin entusiasm för lärarna, haha!
Nu ska jag klä på mig för att snart åka iväg till Etage och shoppa lite med mamma. / M



Kommentarer
Sex4life

Hejsan!!! Missa inte våran tävling på bloggen! Priset är två självlysande sextärningar! :)

2008-06-08 @ 19:35:31
URL: http://sex4life.bloggsida.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0