Söndagsrunda

Idag sov jag väldigt länge jämfört med vad jag brukar. Gick upp vid tolv, åt frukost och fixade i ordning mig sedan åkte jag iväg med mamma till Etage och shoppade lite. Idag blev det en sommarklänning från Gina Tricot, ett linne från Cubus och present till min älskade Annie som fyller år på torsdag! :) På torsdag är det även skolavslutning, härligt! Sedan väntar ett långt och härligt sommarlov. Frågan är bara vad jag ska sysselsätta mig med hela sommaren med tanke på att det inte blev något sommarjobb. Äsch, det får bli en senare fråga! Den här söndagen gick konstigt nog fort. Borde egentligen packa upp min väska som är full med kläder och annat, men den lär väl stå där ett bra tag som vanligt. Men inte alltför länge, för efter midsommar åker jag upp till Östersund igen! Tänk att det redan är midsommar snart, tiden bara flyger iväg. Nej, nu känns det som att jag bara sitter och skriver om ingenting.. Finns inte särskilt mycket att skriva om idag. Nu kom jag på vad jag skulle göra! Förbereda mig inför min redovisning imorgon som handlar om min bror. Jag vill få till den riktigt bra! Det sista arbetet som ska göras nu, då måste det bli en bra avslutning. Ha en bra kväll gott folk! / M



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0