Rapport från Östersund

Kom fram igår 15.15 för att vara exakt. Resan gick hyfsat fort. Det roligaste var ändå när vi såg en flock med kor beta längs vägkanten. Dom bara gick runt där helt oberörda av trafiken. Pappsen fick tvärnita. Bland korna fanns två urgulliga kalvar. Det var en syn, då kände man verkligen att man var i Norrland. Jag menar, kor helt lösa utan uppsikt vid en bilväg...?
Kvällen spenderade jag med Fredde och Tjomp. Till middag blev det en jättegod paj som Fredde fixade ihop och sen var det dags för Spanien-Italien matchen. Spanien vann på straffar, så gött! :D Ska bli spännande att se hur det går mellan Ryssland-Spanien. Ja, ni som inte redan vet det märker väl att jag är ganska fotbollsintresserad :p
Det är tråkigt väder så jag och pappsen ska snart ta oss en biltur och kolla runt lite. Nu måste jag göra mig i ordning! Ha en trevlig måndag :) / M



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0