Östersund

Hitills har det varit jättebra dagar! Kom fram runt fem i lördags, umgicks med familjen, Jonna och Madde. Vi satt och gottade oss på baksidan på gräsmattan. Blev en varm och mysig kväll. Senare tog jag och Jonna varsin öl och gick upp och kollade på när Pelle lirade basket med några, fick även se en av valparna som Nikita och Tyson är föräldrar till (bild kommer). Så himla söt! Lilla King-Kong :)
Igår åkte jag och familjen samt Jonna, Madde och Fredde ut till Krokom och grillade. Jättefin grillplats men dock för mycket mygg enligt mig. Men även denna blev en mysig kväll!
Kom nyss in till Olov efter en liten shoppingrunda på stan. Jag hittade en riktig sommarklänning på Rut m. Flera, en bikiniöverdel på HM, vitaminer till hår och naglar på hälsobutiken och sist men inte minst, present till pappa som fyller år imorgon! :)
Nu ska jag vara lite social med Olov, mamma och Madde innan det är dags för Madde att ta tåget hem till Gävle.
/ M

  


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0