Midsommar

Hallå! Hoppas ni haft en lika trevlig midsommar som mig. Det blev mycket snaps, sång och skratt! :) Måste ju påpeka att jag faktiskt vann mot alla grabbarna på pilkastningen, det ni! :) Hur många gånger ska man behöver bevisa att vi tjejer är bäst? Men men, inte mig emot! Midsommarmaten var lika god som alltid, och som vi åt. Högtider är ganska jobbiga på det viset, man äter så man knappt kan stå. Men efter en stund tog vi oss orken att gå ut och spela kubb. Det var nästan outhärdligt på grund av alla äckliga knott som bet en överallt. Så tyvärr spenderade vi mestadels av tiden inomhus men det gick bra det också. Somnade vid halvtvå hos faster Monika inatt och vaknade vid åtta. Snacka om tidigt. På förmiddagen tog vi oss en långpromenad och gick upp på berget och kollade utsikten. Det är vackert där uppe, men konditionen bör inte ligga på bott om man ska orka knalla upp dit säger jag bara. Nu måste jag packa klart allt inför imorgon. / M


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0