Helg dygnet runt

Precis så är det när man har sommarlov och det märks på både det ena och andra sättet. Jisses, vilken kväll igår. Fick nog i mig lite för mycket av det goda. Jag som riktat in mig på att vara nykter, den planen gick ju så bra! Men jag klagar inte, det var nog kul? :) Gick kanske lite för vilt till med tanke på såret jag fått i pannan med massa torkat blod. Mysigt... Sedan ringde jag tydligen upp mitt ex, hoppas jag inte sa alltför konstiga saker. Ångest...
Men men, det var den kvällen det.

Idag är det fotboll som gäller! Hoppas Sverige är tillräckligt taggade idag så de kan stå emot Spanien vilket är mycket tveksamt. Men som sagt, man kan alltid hoppas.
Nu ska jag nog ta mig en välbehövd och efterlängtad dusch. / M

  


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0