Hej hej, hallå bloggen!

Igår var en trevlig kväll. Spenderade den med Madde i hennes pappas stoora lägenhet, och sen kom Ida och hälsade på. Blev en riktig tjejkväll till slut. Pratade om allt mellan himmel och jord, såg på alla möjliga olika tv-program, vräkte i oss godis, bullar och glass och slutligen blev det dags för fotboll. Fast det var väl bara jag som var något insatt, haha! Mitt i allt snack skriker jag ut "JAAA, MÅÅÅÅL!" samtidigt vänder sig Madde och Ida och kollar på mig som två frågetecken och sääger "Va, vart det mål?!" Haha, klockrent.

Vilken sjuk mardrömjag haft inatt alltså, det går inte ens att beskriva den, ingen skulle fatta något ändå. Men det var något med att jag och några från mitt fotbollslag var ute mitt i natten i en skog och skulle leta efter spöken samtidigt som vi var tvugna att gömma oss för dem. Låter normalt? Nej, skulle inte tro det.

Nu är det dags att måla naglarna efter en lång och skön dusch. See ya! / M


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0