Hallå i värmen!

Gick upp tidigt som vanligt på grund av värmen. Min briljanta idé kom ganska snabbt - baka chokladmuffins! Baka är bra tidsfördriv. Kanske inte bästa man kan göra i värmen, men ändå! Nu sitter jag inne hos Pelle och Jonna är duktig och står och lagar mat åt oss :) Om en stund ska vi ut och lägga oss på Österäng och bli ännu brunare!

Måste bara skriva att jag fick upp en jättestor firre igår när vi åkte ut med båten och fiskade! Kan ni tänka er, jag, Marre, som aldrig någonsin fiskar får upp en bjässe! Jag fick panik och trodde jag skulle tappa i fiskespöt, men till slut lyckades jag dra upp den. Tyson blev helt galen när fisken kom upp i båten, haha! Det var riktigt roligt. Den vägde säkert 3 kg. Snacka om att vara stolt ;) Bilder kommer så fort jag kommer hem! Jag är smart och har glömt sladden hemma till digitalkameran. Nu ska jag vara social med Jonna! / M 

   



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0