.

Hallå folket! Den här dagen har gått fort, började dagen med att gå på stan en sväng, sedan åkte jag till skolan en stund. Vi fick se våra gamla filmer som vi gjort, det var kul! Sedan blev det betygsnack, jag är riktigt nöjd! Men det känns ändå inte så jättebra att ha toppbetyg redan i ettan, då lär det bara bli ännu mer press och stress i tvåan. Nej, det orkar jag inte tänka på nu! Nu ska det bara kopplas av efter allt slit. Imorgon är det äntligen skolavslutning! Börjar tio så det är väl dags att lägga sig snart. Ikväll kom dessvärre ösregnet, det suger! Det är väl självklart att det ska komma just nu. Så typiskt. Bara hoppas på att det inte regnar imorgon för då är det party! Se upp på stan säger jag bara ;) Lipz hade inte varit dumt, någon frivillig som fixar in mig? Jag lovar, jag bjuder på en galen kväll haha! Nu somnar jag snart, godnatt!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0