Dagen före midsommar

Idag har jag inte hunnit med att skriva en enda rad, sorry kära läsare!
Dagen har bestått av att visa Jonna runt lite här omkring i Trollhättan, bland annat vårt köpcentrum Etage, lite av stan, min gamla skola och området Sylte där jag bor. Vi har åkt fram och tillbaka med Pelle lite överallt. Bland annat hälsat på min faster och Lars där vi ska fira midsommar imorgon. Glömde kanske nämna att min bror och hans flickvän är här på besök. Nu kanske det är något lättare att hänga med i svängarna. Ikväll åt vi pizza med Alex, Jerry och Millan på Shalom, för i Östersund kan dom inte göra"riktiga" pizzor, haha. Det var härligt att se brorsan med sina gamla vänner igen, man riktigt kunde se glädjen glimta i ögonen. Synd att dom inte kan stanna längre!
Imorgon, ja då är det minsann midsommar. Det känns verkligen inte som det. Vädret är kasst! Känns inte som man kommer kunna ha på sig några finkläder imorgon, då lär man väl frysa ihjäl och bli uppäten av knott och mygg. Men man får väl göra det bästa av situationen helt enkelt, värma sig med alkohol och hålla sig inne så man slipper bli biten av dessa blodsugare. De flesta åker väl ut på kusten och firar midsommar och tältar, jag understryker tältar! Lycka till gott folk. Hoppas ni slipper översvämning. Vissa håller sig faktiskt till det gamla hederliga och firar med släkten, det blir alltid bra :) Hur som helst. Trevlig midsommar kära läsare! / M


Kommentarer
Linn

Ahw. Tack så mycket! :D

Glad midsommar cutiepie!

2008-06-19 @ 22:53:28
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Madde

tittade in, trevlig midsommar!!

2008-06-20 @ 08:30:37
URL: http://mippi.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0