Chill

Det händer lika lite som vanligt i början på sommarlovet. Man får nästan lite ångest över att man inte tar sig för något nu när man väl hinner. Men varför stressa när man inte behöver? Precis min tanke. Igår tänkte jag och Hanna spela minigolf, men planen gick åt skogen. Precis när vi kommer fram börjar det ösa ner och en sak var säker: Där tänkte inte vi stå och putta på någon liten boll samtidigt som vi fick en kall dusch. Istället gick vi runt lite på stan, jag fyndade ett par heta trosor, eller vad säger du Hanna? ;) Haha! Lite surprise måste man ju bjuda på. Oops, nu blev det lite privat men ändå. Vad är en blogg utan att man får läsa om folks privatliv? Ingenting.
Jag har precis skrivit klart ett långt brev till min kära mormor, måste uppdatera henne om vad som händer i mitt liv. När jag blir mormor eller farmor, eller både och - då ska jag veta allt om mina kära barnbarn :)
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och göra mig i ordning lite, för att sedan åka iväg och shoppa med mamma. / M



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0