Brist på sysselsättning

Har egentligen ingenting vettigt att skriva för jag har absolut inte gjort någonting hitills. Bara sett på film i stort sett. Sitter bara och väntar på att matchen ska börja mellan Sverige och ryssarna men det är ju ett antal timmar kvar. Så vad ska man ta sig för? Igår städade jag så nu är det klart i alla fall. Nu har jag äntligen fått alla teaterfilmerna av Maria. När vi hade rollspel på de sista Dramalektionerna blev vi filmade och man kan inte annat än att skratta så man gråter när man ser oss. En sak är säker, vi hade så sjukt roligt! Vill inte tänka tanken på att vi inte kommer få ha mer Drama tillsammans.
Citerar Maria "Det var som att bli befriad från fängelset (skolan) då vi hade de lektionerna". Men men, man får inte alltid som man vill. Det är något jag lärt mig och det är något alla borde lära sig i tidig ålder.
Nu ska jag ta mig en promenad med pappsen.
Skriver mer sedan om jag har något vettigt att tillägga. / M


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0