Alingsås

Idag tillbringade jag dagen i Alingsås tillsammans med min goa släkt. Faster Monika, kusin Åsa, Lars och mamma & pappa. Det blev en tidig morgon, eller ja.. För att vara sommarlov vill säga. Gick upp vid halvnio och jag är fortfarande jättetrött. Sov som en stock i bilen både dit och hem. Det var nämligen "Potatisfestivalen". Men det var väldigt lugnt, vi gick på marknad och jag fann en väska och ett par solglasögon. Innan vi åkte därifrån åkte jag, Lars och Åsa karusell, virvelvinden. Det var roligt, men det blev nog för mycket för Lars haha! Efter det åkte vi till ett jättemysigt ställe och åt, det blev ingen dålig middag och efterrätt :) Mätta, sega och belåtna åkte vi hem därifrån.
Nu har jag legat och sett klart en film som jag påbörjade igår, "Feel the noise".
Helt klart sevärd enligt min åsikt.
Nu tänkte jag påbörja en annan film. Det är verkligen sådant väder idag, ligga inne under täcket och se på film. Mys! Ha en mysig söndag, du med. / M

   


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0