Torsdag

Slutade skolan halvtvå idag som vanligt på torsdagar och fredagar, väldigt skönt!
Efter det åkte jag iväg med mamma och shoppade. Hade inte tänkt köpa något speciellt, men som vanligt försvinner pengarna av någon konstig anledning när man är i affärer? Men vad gör det med tanke på att nästa studiebidrag snart kommer!
Handlade bland annat på Vero Moda, HM och Cubus :)
Det är ju slutspurten på rean, så man får passa på!
Shopping makes me happy, at least for a while..

Imorgon är det äntligen fredag! Ska till Älvhögsborg och kolla på Intersport Cup, och hejja på mitt nya lag, TFK :)
Men ni i Skoftebyn vet att ni finns kvar i mitt hjärta, och jag kommer hoppas på att ni kommer tvåa ;)
Nej, det kommer bli jobbigt när jag ska möta mitt gamla lag för första gången. Men men, må bäste lag vinna!


Vad kan man göra när man gjort fel, och det inte går att återgälda?
Ångest, ångest, ångest... Försvinn!!!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0