Tisdag

Varit en hyfsad lugn dag i skolan, och ett stort plus till sovmorgonen, den behövdes.
Sista lektionen var mentorstid som vanligt, då mentorerna skulle vara så vänliga och coacha oss till att välja rätt på våra individuella val. Jag hade problem med att välja min 100 poängskurs i 2an, men P-A sa bestämt att jag skulle välja Historia där, så att jag enkelt ska kunna komma in på högskolan om jag vill läsa vidare. "Jippie", historia är inte mitt favoritämne, men men!

Måste utdela ännu ett stort plus idag, som går till mig själv för att mitt frånvaropapper var kritvitt, vilket innebär att man varit närvarande på alla lektioner. Ja, förutom de två dagarna jag var sjuk, men det räknas inte :)
Så på 3 veckor har jag gått på precis alla lektioner, nu känner jag mig duktig!
Fick sluta en halvtimme tidigare än vanligt, pappa kom och hämtade mig så åkte vi till tågstationen så jag kunde beställa biljetter till Östersund :) Så nu är det fixat och klart!
Imorgon är det träning, hoppas inte att det är så tråkigt väder som det är idag, men vi är allt vana vid regn och rusk.

God kväll


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0