Tidsfördriv

Har man inget bättre för sig så kan man alltid svara på dessa frågor.
Tog den utav min kära klasskamrat --->  
http://www.mamlin.blogg.se/ 

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött och mätt efter all tacos som jag åt med Haris och Johanna :)
Är det nåt du absolut inte äter: Många saker, bland annat ärtsoppa.
Kläder just nu: Svarta hotpants med Snobben och en blå T-shirt med trycket "Jag älskar glass". (Så snyggt, jag vet)
Sommarplaner: Östersund!
Fisk eller badkruka: Fiiiiiisk! ;D
Saft eller alkohol: Alkohol
Hur många kuddar sover du med:  Två
Favoritväder: Sol, värme och klarblå himmel!
Spelar du nåt instrument: Nej, tyvärr
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: Spara skulle jag nog tro
Vem är viktigast för dig: De jag älskar
Bästa film: Green Street Hooligans är jag svag för
Tror på liv på andra planeter: Ja, det skulle nog kunna vara möjligt
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, det gör jag..
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej, äntligen kommit över honom
Tror du på mirakel: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, om man verkligen älskar någon så går det
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, beror på hur man hanterar den..
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två, en pojke och en flicka :)
Stjärntecken? Fiskarna
Rädd för insekter? Ja, sorgligt nog!
Äckligaste insekten: Spindlar! Hade nyligen en mardröm om en tarantella, fy fan säger jag bara!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna läsa folks tankar
Vad vill du jobba som? Författare är ett drömyrke
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Det kommer kanske ske
Var nånstans? Vet inte, men jag har piercingar i öronen
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Haha, never!
Vilken hand håller du gaffeln i? The right hand ofcourse
Hur många syskon har du? Två
Är du rädd för blod? Njae, rädd och rädd.. Inte så fräscht kanske
Saltar du på maten? Nix
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Jag går på Media och orsaken var att jag ville få skriva mycket
Anser du att du är stark? Jajjemän!
Brukar du sola? Jodå, det händer ibland
Röker du? Nej nej nej :)
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Kaffe

image27


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0