Stress

Strålande väder idag, solsken och klarblå himmel för första gången på länge, och det var härligt att träna i ljuset för en gångs skull. Inte för att vi var så många, 10 pers, men resten spelade cup i Älvhögsborg. Efter träningen åkte jag hem till Johanna, så fixade vi bland annat min Media läxa, åt mat och spelade Guitar Hero. Det spelet är ju bara så grymt kul, speciellt när man kommer in i det ordentligt, förutom när man missar och blir hysterisk som jag lyckades bli ibland så att Johanna fick lugna mig, haha ;)

Imorgon börjar en ny skolvecka, vad jag inte ser fram emot det... Dags att dra igång med reklamprojektet nu, så det lär bli en hel del att göra, som om det inte redan vore nog?

Oändligt mycket tankar som existerar i huvudet just nu, och jag kommer inte fram till något svar...
Allt känns bara oerhört stressigt, just nu vill jag bara spola förbi några veckor/månader framåt för detta är bara för mycket för att klara av.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0