Storm

Kom nyss in från ovädret, det blåser som fan och regnar slask!
Trodde jag skulle blåsa bort!
Men jag kom in till slut, och tomhänt blev jag inte heller.
Handlade 4 par örhängen, 2 par trosor, och ett linne.
Det börjar bli ganska tomt på rean nu, så nu lär plånboken vara stängd ett tag.
Måste spara!
Just nu sitter jag och värmer mig med en cappucino och chattar med Madde.
Imorgon är det äntligen fredag och det ser ut som att stormen ska fortsätta, så hur det blir med träningen vet jag inte än. Undrar om det är något bra på Tv ikväll? Jag längtar redan tills nästa Gossip Girl avsnitt börjar, det var ju grymt bra!
Nu ska jag slå mig ner framför Tv:n och hoppas på att jag hittar något sevärt.

God kväll


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0