Söndagskväll

Dags att skriva lite igen!

Det blev till slut en promenad med pappsen i vårat "härliga" väder, det känns som att det är oktober eller något..
Men jag kände att det var dags att ta sig ut, med tanke på att jag suttit inne hela dagen så pappa fick offra sig för mig så jag inte skulle behöva gå ensam i mörkret. Tack pappsen, du är bäst! :)

Har nyligen sett klart på One Three Hill, bra som alltid!
Nu sitter jag och väntar på att Andra Avenyn ska börja.
Det är så bra att man kan se alla tre samtidigt på webben, så man slipper vänta till nästa söndag.

En saknad person hörde av sig förut, det fick min söndag att bli lite ljusare.

Jag fortsätter påminna mig om att det är skola imorgon, trots att det går emot en hur mycket som helst.
Men men, är väl lika bra att ställa klockan nu så att man slipper skämmas för att komma försent imorgon.

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0