Söndag

Först och främst.. Du som ringde hem hit inatt - Tack för att du väckte mig!
Klockan var typ 5 på morgonen, inte alltid så skönt att vakna upp då på en söndag.
Lär aldrig få reda på vem det var heller, så nu släpper jag det!

Söndagar, alltid lika långtråkiga.. Gick upp vid 11, duschade, sedan såg jag på film.
Efter det gick jag och postade brev till min kära mormor, sedan åt jag middag med mamma och pappa.
Och nu har jag städat mitt rum, inte för att det var särskilt mycket att städa, men ordning och reda ska det vara!
Nu hade jag tänkt ta mig en promenad men det är inte så lockande att gå ut i detta väder, regn regn och åter regn..
Suck, när ska våren komma? Då är man i alla fall ett steg närmare sommaren!
Åhh sommar, sommar kan du inte vara här? Det ska bli den bästa någonsin!

Imorgon är det återigen måndag, dessa måndagar som livar upp en såå mycket, eller inte.
Nej, det är bara att inse. Slut på ledigheten, back to school again. Det är faktiskt inte så långt kvar till sportlovet.
Vad man nu ska göra då? Inget planerat än så länge..

Var precis ute på balkongen och checkade vädret. Jag har bestämt mig. Jag stannar inne i värmen!
Nu ska jag slå mig ner framför tv:n istället och se vad den har att erbjuda.

Hej!




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0