Segt

Har varit vaken 8 timmar idag, och tänkte redan lägga mig för natten.
Snacka om seg lördag.
Men vad gör man inte om man ska vara pigg på träningen imorgon som börjar 10.00?
Träning på fredag kväll och söndag morgon, great.. Eller inte. Men men!
Och ingen medialäxa blev gjord idag heller, nu får det vara skärpning!
Nej, detta har varit en väldigt seg och lugn helg även om det också behövs ibland.
Får bli ändring på det nästa helg! Eller vad säger du, Annie? ;)

Satt och kollade efter biljetter till Östersund på SJ´s hemsida förut, och fann en för 305 kr! Och det är bara två byten, i Skara och Stockholm. Åhh jag hoppas att den finns kvar på måndag! Däremot var biljetten hem inte särskilt billig, 862 kr. Suck.. Får se hur det blir med den saken! Det är ju ett tag kvar tills jag ska åka. 19 mars är det tänkt att jag ska ta nattåget upp, så är jag framme tidigt på morgonen den 20 som är min födelsedag, weeii!

Nej, nu ska jag lägga mig.
Godnatt!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0