Onsdag

Nej, inte blev det någon träning ute i det här vädret. Höll på att blåsa bort när jag skulle hem från skolan.
Kände mig nästan fångad av en stormvind, haha ;) Nej, men det funkar ju inte att spela fotboll i storm och regn.
Så jag stannade hemma, får träna på fredag istället.

Vi hade ju faktiskt idrott idag, och vi spelade fotboll, härligt! Men däremot inte lika härligt när jag fick en stenhård smäll på foten när jag slängde mig efter bollen för att göra mål, när Linnéa stod målvakt och vi kom emot varann.
Det kändes och känns fortfarande vill jag lova!

Nu sitter jag här, nyduschad och fräsch och funderar på vad jag ska hitta på.

På tal om ingenting... Den 2 februari ska jag och Annie slå på stort! Det blir feeeeeeeeeet feeeeest ;D Längtar!

Nu ska jag kila. Hej!

image36


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0