Nytändning!

Vilken härlig fredagkväll det blev! Första träningen med TFK, kändes jättebra! Och vad härligt det var att spela fotboll igen, jag riktigt kände lyckan när jag sprang för glatta livet. Jag har hittat delen som saknades. Fotbollen <3
Så himla skönt med en nytändning, en ny start, och det ska bli bra!

Sedan kom Kim förbi, för att äntligen lägga in alla bilderna vi tog uppe i Östersund.
Så nu har jag något att göra, håller för tillfället på att lägga upp massa bilder på bilddagboken.
Men egentligen är det dags att sova, med tanke på att man ska orka gå upp tidigt imorrn :)

Nu ska jag fixa klart alla bilderna, skriver på söndag eller måndag igen!

Ha en trevlig helg allihopa, för det ska jag ha! ;D


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0