Nyårsafton

Bästa nyåret hitills måste jag säga! :D
Festen började redan vid 12-13.00 på förmiddagen och slutade vid 03.00 för min del.

Först var jag, Rubina, Jenny och Rosanna nere i Pelles lägenhet och åt en god middag.
Det blev kycklingfilé, potatissallad och sallad. Till efterätt var det meningen att vi skulle äta glass och fruktcoctail men alla var så sjukt mätta, så vi hoppade över det och satte igång med ölspelet istället :)

Grabbarna höll till uppe hos Grön, och runt 20.00 knallade vi upp dit.
Där befann sig Grön, Kim, Alex, Pelle, Tjomp, Fredde och så var Olov där en stund på sin rast.
Han körde nämligen taxi hela natten. Vi började genast att göra slut på Alexs After Shock :)
Den satt där den skulle! ;D

Efter ett tag dök Tobbe och Chrille upp, och som jag saknat att se Tobbe! :)
Back from USA ;) Det var riktigt roligt. Och Grön dunkade på för fullt med sin stereoanläggning!

Vid 23.30 gick vi neråt mot Badhusparken.
Självklart vurpade jag när jag och Madde skulle stajla med att glida på den ishala snön.
Det känns i knät idag vill jag lova!

Vårat mål var badhusparken, men så långt kom inte alla..
Vi tappade bort Pelle och Rubina.
Men vi hann precis fram till tolvslaget, och såg alla fina fyrverkerier och allt glatt folk! :)
Tummen upp för Östersund på Nyår! ;)


Sedan slutade det med att det bara var jag, Alex och Kim som höll ihop. Resten försvann.
Och det gick inte att få tag på någon eftersom att det var omöjligt att komma fram när man ringde.
Men lika glada var vi för det! ;D

Vi började gå uppåt mot stan, och där träffade vi Jonna, Helen och Mia :)
Jonna slängde in mig i en taxi med tre killar och vi hamnade på efterfest ute i Valla hos Bella.

Efter ett tag skulle jag in till stan igen, för Fredde hörde av sig men problemet var att jag inte fick tag på någon taxi, och Olov hade fullt upp med andra körningar så mitt enda val var att gå heela vägen bort till stan.
Men vissa har TUR! Efter bara en kort promenad ser jag äntligen en bil, och jag vinkar åt dom att stanna.
Det var tre trevliga killar som skulle till stan, och jag fick mer än gärna åka med. Tack till er! :)

Till slut hamnade jag hemma hos Fredde efter många om och men.

Det var en riktigt lyckad nyårsafton! :)

  
   

Fler bilder finns på http://maaarree.bilddagboken.se/



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0