Morgonhumör

Fan vad irriterande! Här tvingar mig upp ur sin varma säng, för att sedan gå ut i kylan, ta sig till bussen, sedan mot skolan för att ha Samhällskunskap med Svante, så är han inte ens här!! Och det är verkligen inte första gången!
Jag skulle lyssnat på min magkänsla, men dumt nog gjorde jag inte det idag.
Alltså, ibland funderar man på hur han tänker? Igår eftermiddag sa han: "Jag ligger nog hemma och har feber imorgon". "Yes!" får jag ur mig med en hög ton, och alla börjar skratta. Förlåt Svante, menade inget illa, men jag ligger faktiskt hellre hemma och sover än att gå på din lektion. Efter det frågar jag om vi har lektion imorgon, då svarar han "Ja, ni ska vara här imorgon", ändå kommer han inte?! Bra gjort...

Så nu sitter jag här och försöker få ur min ilska över att vara i skolan helt i onödan. Funkar inte så bra, men jag har ändå inget bättre sätt att fördriva tiden på. Nu är det 45 min kvar till engelskan börjar.

Det är hela sex timmar kvar tills vi slutar, inte särskilt rolig tanke, men realistisk som man är!

Skriver mer sen. Hej!



Kommentarer
Louise

usch, hatar att komma till skolan och få reda på att man inte behövt att vara där!

2008-01-15 @ 09:42:21
URL: http://louiseenqvist.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0