Måndag

Nu sitter jag i en av skolans datasalar och gör i princip ingenting, förutom att jag skrivit ut min läsdagbok till min svenskalärare Christina, och eftersom att jag var den enda som var klar med uppgiften så kan jag lika gärna belöna mig själv genom att sitta här en stund. Denna så kallade lektionen slutar inte förräns om 1,5 timme och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Känns rätt onödigt att jag ens kom hit. Men men, nu ska jag vara positiv!

Det regnar i alla fall inte ute, så det är väl en positiv sak. En annan positiv sak är att jag ska ha Drama efter lunch, och det är lätt den bästa lektionen! Och en tredje positiv sak är att jag ska träna med TFK´s damlag på ons, det ska bli spännande även om jag är nervös, har ju praktiskt taget inte spelat fotboll på nästan ett halvår, hur ska det gå?
Äsch, jag måste sluta oroa mig så mycket. Bollkänslan kommer alltid sitta kvar!

Kom på att idag är det en månad kvar till Alla Hjärtans Dag, inte för att det spelar någon stor roll men jag har ändå alltid tyckt att den dagen är mysig på något sätt :)

Nej, nu ska jag bege mig upp till "lektionen" igen.

Hej!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0