Jävla helvete

Oj  vad uppfinningsrik jag är på dumma ord känner jag.. Nej, men det är ingen idé att skriva upp alla ord som svävar runt i huvudet och inom mig, då skulle jag få sitta här och skriva hela kvällen. Bad, bad day..
Hela dagen har bara varit såå kass. Började med att vi skulle åka skridskor i regn och isbanan var fylld med pölar, great.
Sedan var det dags för att sätta igång reklamprojektet, seg genomgång, men vi fick sluta lite tidigare. Dagens plus.
Träningen gick åt helvete känner jag, hamnade på min hatposition - vänstermitt och löpningen tog död på mig, men det var ändå skönt att ha det gjort.

Stress
, press, oro.. Imorgon är det dags för att skriva uppsats, jag måste få upp humöret om det ska gå bra! Just nu känner jag att min mentor har rätt om att jag kanske pressar mig själv något för mycket, men vad fan? Svenska är det jag kan, jag måste vara bra, inte ens bra räcker, jag måste vara bland de bästa. Annars har jag svikit mig själv.
Åhh, kan denna dagen bara vara över?!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0