Frusen

Hela dagen har endast varit allmänt seg.
Jag har frusit och haft ont i magen hela dagen, lyckat?
Mina händer är iskalla, och trots att resten av kroppen är varm sitter jag och håller på att frysa ihjäl.
Okej, frysa ihjäl kanske är att överdriva en aning, men kallt är det!
Jag vill ha sommar NU!
Nej, nu ska jag sluta klaga..

Imorgon är det onsdag, och ännu en dag närmare helgen. Och jag får inte glömma att vi har sovmorgon. Härligt!
Och imorgon är Dagen D, eller ja.. Min första träning med TFK i alla fall. Känns rätt nervöst, men det går nog bra.

Nu fick jag totalt hjärnsläpp, eller så har jag väl helt enkelt inget mer att skriva just nu. Det lät nog mest logiskt?

Trevlig kväll!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0