Beslutsångest

Svenska uppsatsen gick bättre än förväntat, till och med ganska bra tror jag. Hur less jag än är på allt så finns ändå energin kvar för att skriva, skrivandet är min drivkraft.
Hann få ihop hela 4,5 sidor innan det var dags att lägga pennan på bordet och lämna in.
På måndag får vi chans att skriva klart resten, då gäller det att ha ett bra tempo!

Och det jag missat på Datorkunskapen hann jag ta igen idag kändes det som, så nu är jag med på banan igen. Däremot lär väl inte provet gå så bra, med tanke på att jag säkert kommer ha glömt allting. Och på tal om provet..
Jag är inte ens här när vi ska göra det, den 20 mars på min födelsedag!
Nej, då är jag i Östersund.
Väldigt dum dag dem bestämde sig för att lägga provet på!

Jag har varit så trött idag, satt hela tiden och tänkte på hur skönt det skulle bli att komma hem och försöka få lite sömn, men så fort jag kom in kommer mamma med det frestande förslaget att åka till Överby, och självklart så föll jag för det.
Hoppas bara att jag kan hålla i mitt studiebidrag!

I don´t know what to do, so please leave me alone.



 
Trackback
RSS 2.0