Årets fest!

Det har bara gått sex dagar av det nya året och ännu en brakfest har blivit av!

Det var sjukit roligt i fredags hos Olov.

Folket som var där var: Jag, Rubina, Pelle, Tobbe, Grön, Jenny, Oskar, Joel, Sofia, Kim, Alex och Olov såklart.
Det blev ett jävla drag! Jag och Rubina startade upp med två stadiga groggar inne hos Pelle, sedan gick vi in till Olov och där var brakfesten igång! ;D

Alla var glada och stämningen var på topp, och efter en stund blev det upp med discolampan! :D
Stereon pumpade ut massa gamla godingar, bland annat "I wanna feel so free", och plötsligt stängde Olov av ljudet, och alla bara fortsatte att sjunga med och vi skrek "I waaannaa feeeeeeel sooo freeeee" och så vidare.
Måste säkert låtit för jävligt i en nykters persons öron, men vem fan var nykter på den festen?! INGEN :D

Men som vanligt slutar våra fester i kaos. Grabbarna skulle ner på krogen och jag, Pelle och Rubina gick in till Pelle. Jag och Rubina var så jävla pepp, så vi kände att vi inte kunde sitta inne så vi bestämde oss för att bege oss ner på stan. Självklart ser vi Olov, Kim, Alex och Oskar utanför O´learys, och Olov var i full gång med att käfta med vakterna. Vi kom fram och frågade vakterna vad som hänt, men fick inget direkt svar. Så vi började lägga oss i och försökte få bort Olov. Det gick ju bra, eller inte...

Polisen kom, och det var inte ett fåtal om man säger så! Sjukt onödigt med så många för en kille som tjafsar.
Men men.. Det blev ett jävla liv och folket inne på Mc´Donalds måste fått se en redig show!

Pelle kommer nerspringandes med Tyson och det blir ännu mer tjafs. Jag gjorde allt för att få bort Olov från poliserna, vilket var omöjligt, och det resulterade till att Olov hamnade i fyllecell resten av natten.
Kim gav sig inte, han skulle springa och rädda Olov från poliserna, haha! Men lyckades inte.

Jag, Pelle, Rubina och Oskar gick hem till Pelle. Sedan var kvällen över.

   
   


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0