Utmattad!

Kom nyss hem från träningen och jag känner mig halvt död. Men det är så det ska kännas efter en bra träning, då har man gett allt! Och idag skrev jag på att jag spelar för TFK nu, plus att jag fick en sprillans ny träningsväska, så nu är det adjöss till det svartvita och mitt älskade nr 10 som alltid kommer finnas med i hjärtat.
Snacka om att det var jobbig löpning det sista vi gjorde.
100 % fram och tillbaka i tre gånger 4 minuter. Gaash!
Det kändes vill jag lova. Var nog nästan värre än 16 minuters löpningen med tanke på att man kan springa i sin egna takt där, men idag var det verkligen 100 % hela tiden.
Nu är jag i alla fall hemma och det blir en lugn kväll. Tänkte se på Guess Who, ska tydligen vara en romantisk komedi. Låter som något? Ja, vi får se.

God Kväll



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0