Trollhättan, vakna!

Så sjukt seg lördag.. Inte ens varit utanför dörren. Absolut inte gjort någonting.
Vilken värdelös dag.
Och nu är det slut på söndags träningarna så när man för en gångs skull kan använda lördagskvällen till något kul så händer absolut ingenting. Alltså vad gör alla? Vart är alla? Trollhättan vakna! Njae, det är nog försent för att hoppas på att något så stort ska inträffa. Sitter här och lyssnar på "Fatman Scoop - Put your hands up" och lusten för att gå ut och festa och dansa asset av sig bara växer. Fan vad det skulle sitta bra nu!
Du som ser detta inlägget och känner samma sak, säg till!
Annars blir denna kvällen en mardröm. Tänk om jag kunde vara i Östersund nu, där är det bara att gå utanför dörren så hittar man någon festprisse, haha! Och just nu slog det mig att det faktiskt var 100 % sant. Kom att tänka på när jag var där på jullovet och skulle bort till Fredde, och precis när jag öppnar porten för att gå ut i snön möter jag ett partygäng som säger åt mig att haka på, så vips var man en av partyprissarna!
Vilka minnen. En sådan kväll skulle man behöva nu!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0