Sovmorgon + Shopping

Kan inte beskriva med ord hur otroligt skönt det är att ha sovmorgon i en hel vecka. Sovit fram till 11-12 sen lördags tror jag. Känslan att inte behöva ställa klockan på ett extremt tidigt klockslag är guld värd! Tummen upp för att slippa stress och dåligt morgonhumör.

Igår kväll var det hård träning, först gick vi ut och sprang i ett ganska fort tempo, och det ska kallas uppvärmning haha. Sedan gick vi in och körde styrkebanan, jag understryker två varv! Efter det var man sjukt trött, jag och Jessica kunde knappt stå på benen efteråt haha. Men men, beach 2008 som är målet ;)
Då kan man tänka tillbaka på den där jävla styrkebanan som faktiskt gjort någon nytta.

Idag tänkte jag åka och möta mamma i stan när hon slutat jobba, och sedan ska vi åka och shoppa, weei! Jag funderar starkt på två väskor som jag vill ha, men kan inte välja vilken.. Får se om jag kommer hem med någon sen.
Ikväll ska jag till Andreas, så ska vi hyra film, och 20.30 är det dags för Champions League, Inter-Liverpool, heja Liverpool! <3 Får väl se om han kastar ut mig när det börjar för att kunna njuta ensam av matchen haha!

Nej, nu ska jag gå och göra mig i ordning.

Ha en bra dag!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0