Sol, vind och vatten

Det är solsken, klarblå himmel och en vind som blåser friskt! Fråga mig inte varför jag skrev sol, vind och vatten för jag vet inte riktigt vart vattnet kommer in idag, men det lät ju bra efter Ted Gärdestads låt så det får stå så :)
Sol gör en på bra humör! Och ännu bättre blev det när vi fick reda på att vi inte hade någon svenska och engelska idag, så vi slutade 11, great!
Det är förmodligen mestadels därför jag är på så bra humör :)
Så det enda vi hade idag var matte och datorkunskap. Idag måste jag egentligen ägna tiden åt att plugga matte eftersom att det är prov imorgon, så jag lär väl inte hinna med att vara ute i solen så mycket. Men men. Nu väntar mattetalen, suck..

Trevlig torsdag!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0