Skottår

Eftersom att det är skottår får jag vänta en hel dag extra på min födelsedag, men men! Bättre än att vänta en dag extra på sin 18-årsdag i alla fall :) Där var jag allt smart!

Matteprovet gick som förväntat, dåligt. Eller ja, första delen gick faktiskt ganska bra. Men andra ska vi nog inte tala om.. Hur som helst! Efter provet åkte jag till Andreas och Shadow, vi såg på en skräckis mitt på ljusa dagen! "Från andra sidan" hette den. Den var väl sådär, lite rädd blev jag i alla fall. Gömde mig under filten i de äckligaste scenerna, hoppas jag inte får mardrömmar om det nu!

Kom nyss hem från träningen. Det är sista gången jag hoppas på bra väder inför en träning. I omklädningsrummet sa alla att det för en gångs skull var härligt väder (vilket aldrig sker på våra träningar), och inte denna heller. När vi precis kommit ut på plan och börjat uppvärmningen så börjar det ösa ner. Tack för den! Men men, vi överlevde träningen ändå.

Härligt med fredagkväll! Hoppas att alla andra njuter av den lika mycket som mig :)




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0