Sick and tired

Ännu en jobbig natt att gå igenom..
Fick sova ut några timmar nu på förmiddagen i alla fall.

Nu skulle jag egentligen sitta och spinna på för fullt på Friskis och Svettis, eftersom att det är friluftsdag. Men nej, inte gör jag det. Sitter här illamående och har ont i precis varenda muskel i kroppen. Det är inte särskilt skönt..
Måste väl medge att en del beror på träningsvärk också, men jag tror ändå att jag åkt på feber. Känns som det i alla fall. Men inte tänker det hindra mig från att träna fotboll ikväll!

Snart är det efterlängtade sportlovet här, bara två dagar kvar för att vara exakt.
Tyvärr blev inte lovet som tänkt, men jag får väl göra det bästa av situationen och inte sitta och deppa över det.
Jag och Amanda ska ju faktiskt åka iväg några dagar, det ska bli skönt! Bara få komma bort härifrån ett tag.

Nu orkar jag inte skriva mer, har till och med ont i handlederna. 
/ Marre

 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0