Semledagen

Idag är det den så kallade fettisdagen. Låter för jävligt, men ändå. Semla får man ju!
Och tro det eller ej, har tryckt i mig 4 stycken idag, inte dåligt det! Fast det måste verkligen tränas bort snarast! Först fick vi semlor i skolan, inte för att de var så goda eftersom de skippat det bästa - mandelmassan!
Men äcklig mat var det, så jag och Emilia tryckte i oss två stycken.
"Man får passa på när det är gratis" Haha.
Och mamma kom hem från jobbet med riktiga semlor, tack! Fast nu ångrar jag det för jag är sjukt mätt. Men men.
Det är faktiskt bara semledagen en gång om året så man får passa på :)
Sedan tänkte jag bara vila magen en stund, och självklart somnar jag istället vilket resulterar i att jag missar halva Gossip Girl, snacka om att vara förbannad!
Och inte går det i repris eller, varför?! Jaja..
Läste något i Malins blogg förut om att det är Samhällsprov imorgon, jag hoppas att hon skämtar för det hade jag absolut ingen aning om. Visserligen att han skulle förhöra oss lite muntligt men det gör vi ju varenda gång?
Imorgon är det träning, hoppas att den jävla isen smält bort så att vi kan vara på konstgräset. Tro det eller ej, men jag längtar faktiskt till löpningen nu.
Ångest över semlorna!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0