Seg.se

Har mest legat och sovit efter jag kom hem från träningen faktiskt.
Förutom att garderoben börjar bli rensad, ska bli så skönt att bli av med det gamla och få plats med det nya :)
Och det som inte småflickorna kan ha, ska jag skänka bort till fattiga barn, nu känner jag mig generös!
Amanda smsade och väckte mig förut, men jag blev bara glad att hon hörde av sig ifrån Egypten! Haha verkar som att människorna där nere är ganska konstiga, just när hon smsade var det någon gubbe som kallade på Alah. Och hon var superglad för att det var tillåtet att röka i affärerna, haha. Dessutom berättade hon att hon badat i Röda havet idag, snacka om att man blir något avis!

Ikväll kommer Annie hit för att se på Andra Avenyn med mig :)
Och nu ska jag snart se på One tree hill. Snacka om att vara seg.
Men som sagt, dessa söndagar...


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0