Pust!

Kom nyss ur duschen efter en hård styrketräning med laget. Och efter jag gjort rygglyften på en hög plint så missuppfattade jag och Natta varandra, så hon släppte bara taget och självklart ramlade jag ner och slog i knät stenhårt mot golvet, fan vad ont det gör!

Imorgon är det dags för engelska redovisning, känns inte sådär jättebra och jag är inte särskilt förberedd..
Och från 13.30-16.00 ska vi sitta och lyssna på en lång föreläsning om reklam som en gammal gubbe håller i. Hur kul kan det bli på en skala? Nej, jag får sluta med mina förutfattade meningar, men denna gången kan jag inte hjälpa det!
Jag är helt slut, så nu har jag gjort mig förtjänt av att ligga och glo på Tv istället för att plugga.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0