Onsdag kväll med beröm

Det var den segaste eftermiddagen någonsin idag! I tre timmar satt jag och min grupp och bara väntade på att få gå in till lärarna för att redovisa vad vi kommit fram till med vår reklamkampanj. Hur använde vi tiden? Alla satt med varsin mobil och smsade, spelade spel, lyssnade på musik m.m. Till slut blev det våran tur. Det gick faktiskt bra, bara några ändringar som måste göras innan vi kan börja med reklamfilmen och det andra praktiska! :) Men som sagt, det var en riktigt tråkig eftermiddag. Det slutade med att jag blev så övertrött och uttråkad att jag började få mina skrattanfall som jag brukar. Kan sitta och skratta åt ingenting eller bara få ett skrattanfall mitt i ett vanligt samtal. Så jag satt och skrattade åt Philipe och Carl ett bra tag, tills det var dags att ta sig i kragen för att gå in och redovisa.

Ikväll var det dags för träning, och tro det eller ej men det var sista 16 minuters löpningen, och den satt där den skulle! Vi kommer fortsätta med löpningen, men korta ner den något för att inte slita ut oss alltför mycket inför matcherna. Men fan så härligt det var att springa idag, det bara flöt på och jag har nog aldrig fått så mycket beröm på en och samma gång av min tränare. Tack Jonas! :) Synd att ingen filmade mig första gången jag sprang 16-minutar´n och sista gången jag sprang den. Vilken skillnad man skulle sett!
Jag borde inte förstöra min kväll nu genom att påminna mig själv och andra om att jag har matteprov på fredag, men jag gör det ändå. Marre, det kommer gå åt helvete.
Men jag är fan bra på annat ändå! :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0