Nedräkning

Känns som att det var en ovanligt lång skoldag även om det inte var det.
Det enda som förgyller måndagen är Drama lektionen!
Det är bara såå roligt med rollspelet som vi startat :)
Måste erkänna att jag spelar den 14-åriga Sussie ganska bra, kul är det i alla fall och mycket skratt blir det!

Idag blev jag klar med min svenska uppsats, och jag blev riktigt nöjd med den. Skönt!
Dessutom skulle någon i klassen ge respons på den och eftersom att jag och Emilia var dem enda som hann klart så fick jag läsa hennes, och hon läste min. Det enda vi kunde säga till varandra efter vi läst var: "Den var jättebra!",  vilket var sant, men imorgon kommer den lite svårare delen in, att säga varför den var så bra och så vidare.
Men det blir nog bra till slut!

Sedan gick jag och Hanna igenom vårat provschema, och gissa om man blev less av att läsa igenom det. Känns som att det är väldigt många prov vi ska hinna klara av innan terminens slut. Suck...
Och bara tanken av att vi har matteprov direkt efter lovet känns hårt..
Men nu väntar jag bara på att vi ska vara framme vid det efterlängtade sportlovet! Endast 2 veckor kvar. Nedräkningen kan börja!

Time for a cappucino!



Kommentarer
Lia Florenz

fin bild :D

2008-02-04 @ 17:43:59
URL: http://mydearbylia.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0