Igår/Idag

Jag kom inte hem med någon väska igår, däremot hittade jag en röd tröja samt ett rött linne på Gina Tricot som matchade snyggt. Och så hittade jag ett par jättesöta, röda stickade vantar. Känns som att jag är inne rätt mycket på rött nu?
Why not :) Det är ju den dominanta färgen ;)

Sedan kom Andreas och mötte mig, så gick vi hem till honom och hans supergoa hund Shadow, han är som en nallebjörn, och han hoppade upp på mig och kramade mig :) Påminner om en isbjörn, något mindre kanske hehe.
Vi såg på Liverpool-Inter, och vilka krossade inte Inter med 2-0. Just det, LIVERPOOL! :D När jag kom hem satt en överlycklig bror på msn och firade för fullt med öl och sin Tyson. En härlig känsla det där, när ens hjärtelag vinner :)

Jag vaknade precis, och känner mig väldigt seg just nu, men det är väl normalt efter 9,5 timmars sömn? Kan inte fatta att jag sovit så länge! Känns mycket, men skönt är det!
Ikväll är det dags för träning, och den ökända löpningen väntar. Vad jag inte ser fram emot den idag! Efter träningen kommer Andreas och hämtar mig (skönt att slippa ta bussen), och så ska vi hem till honom och se Manchester-Lyon.
Nu är det Andreas hjärtelag som väntar, Manchester. :)

Nu väntar frukosten!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0