Hållbar utveckling

Nästa vecka är det "Hållbar utveckling" i skolan som det så fint heter. Vilket innebär (vad jag vet hitills) att man delas in i olika grupper, och tack och lov att jag har Malin med i min, annars hade jag aldrig gått dit! Känner ju ingen annan i den gruppen jag är med i. Hur som helst. man går på olika föreläsningar som bland annat handlar om miljö, sex, förhållanden och så vidare. Helt enkelt, allt som har med "Hållbar utveckling" att göra. Kan ju inte påstå att det låter sådär jätteroligt, men det lär ju vara bättre än en vanlig skolvecka med lektioner! Efter svenskan idag höll min lärare kvar mig och Emilia, och vi har tydligen blivit utsedda av några lärare att skriva och sammanfatta lite av den här veckan, bland annat skriva medan vi är på någon föreläsning. Så på fredag kl 08.30 var det tydligen ett viktigt möte om detta, det måste jag komma ihåg! Fredag, 08.30.

Måste tillägga att det är v. 10 när detta infaller, och ännu en gång.. Det är inte en slump att 10 verkligen är mitt nr. Den veckan har vi inga lektioner, som jag annars avskyr att ha, och ja som sagt, det är v. 10 då! My lucky number! Det har följt mig i så många olika sammanhang så det är sjukt. Såg på Miami Inc för ett tag sedan, en far och en son tatuerade in 312 på deras armar för att just det nr följt dem hela livet i olika sammanhang.
Skulle det var något? 10 någonstans på min kropp? Värt att tänka på ;) 

 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0