Grattis till körkortet bror!

Äntligen har brorsan fixat körkortet efter många om och men, grattis! :) Blev jätteglad när jag fick reda på det, fast knappast gladare än brorsan ;) Nu längtar jag bara ännu mer tills jag kommer upp, så vi kan åka runt! Vi får sno Olovs bil ett tag ;) 

Nu sitter jag i skolan, har nyligen haft min favoritlektion, nämligen drama. Vårat rollspel går framåt och det händer bara mer och mer saker, hehe. Hur ska det sluta?
Nu har vi precis lämnat in våra individuella val, jag ångrade mig än en gång och tog bort "En mänsklig historia" med tanke på att det är så himla mycket arbete på kvällar och helger, vilket jag absolut inte hinner med. Synd, men så är det.

Nu är det meningen att vi ska hålla på att jobba vidare med reklamprojektet, men i stort sett alla sitter och kollar igenom sina val, så det är ingen mening med det ändå.

Ikväll är det dags för träning!

Uppdaterar senare.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0