Fredag igen

Veckorna bara flyger förbi känns det som. Snart är det dags för lov igen, vilket är väldigt efterlängtat! Börjar bli alldeles för mycket att hålla reda på i skolan nu. Och efter sportlovet är det endast fyra veckor kvar till påsklovet, och då åker jag till Östersund.
Ska bli så skönt att komma bort!

Ikväll är det dags för träning och nu ska jag äntligen få skriva över mig till TFK :)
Nu är det röd-vitt som gäller!
Måste gå och packa ner träningskläderna nu, and guess what ;)
Marre har äntligen fått en röd tröja nu, haha!
Så nu slipper jag att känna mig helt udda i laget. Kan ju inte springa runt i svart när de andra är röda, hur ser det ut egentligen? Men nu är det "problemet" löst.

Skriver mer ikväll!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0