Fotboll, fotboll och åter fotboll

Det är i stort sett vad mitt liv består av nu. Plus lite plugg vid sidan av.
Mer hinner jag helt enkelt inte med.
Men jag klagar inte, fotbollen har varit saknad och mina helger slutade oftast i katastrof när fotbollen inte fanns vid min sida. Det är nog inte många som känner igen mig idag (förutom de som känner mig väl), om man jämför med tiden förut. Då bestod helgerna av fest, fest, minnesluckor, galenskap och ångest. Och för att glömma vad som hände helgen innan blev det ännu mer fest helgen efter. Så höll det på.. Men nu har jag hittat tillbaka till mig själv igen, jag jobbar på det i alla fall och fotbollen har tagit plats i mitt liv igen.
Det är skönt!

Kom nyss hem från träningen, och nu borde jag egentligen sätta igång att plugga med tanke på att redovisningen närmar sig med stormsteg, men jag tror jag drar ut på det en stund till.. Finns ingen ork eller lust till det just nu, fast det lär väl inte komma sen heller, men ändå. Imorgon är det träning igen, och på tis är det dags för redovisning, ingen aning om hur jag ska klara det. Åhh, om man ändå bara kunde radera skolan!!

Jag saknar dig.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0