Fly från verkligheten

Idag är en dålig dag, idag är en jobbig dag, idag är en dag som jag bara vill spola förbi.

Försov mig idag, måste stängt av väckarklockan på mobilen i sömnen eller också inatt när jag vaknade. Hur som helst, missade första lektionen, sedan skulle vi ha idrott men efter bara en liten stund kände jag att det inte gick, har så grymt ont i nacken! Min idrottslärare Martin skickade iväg mig till skolsyster men självklart var hon inte där.

Nu sitter jag uppe på Media och väntar på att resten av klassen ska sluta så man kan gå på lunch. Efter det väntar en lång och seg eftermiddag som alltid på onsdagar. Ikväll är det träning, jag och min onda nacke får kämpa på. Hoppas att det inte regnar då, är så trött på det här vädret. Vart är våren när man behöver den som mest? Det har nästan alltid varit solsken när jag fyllt år, vill ha det i år igen! Fast då är jag uppe i snön, men solen kan väl lysa på mig ändå?


Jag vet inte om det jag gör är rätt eller fel, men snälla förlåt mig om jag gör fel.
Ibland önskar jag att man bara kunde fly från verkligheten.


Kommentarer
Martin (videobloggarn)

trökigt när man stänger av larmet i sömnen :/

2008-02-27 @ 10:55:11
URL: http://videoklipp.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0