Dessa söndagar

Kom upp ur sängen vid 9, för att ge mig iväg på träning.
Vädret var inte alls lockande, jävla slask säger jag bara! Jag antog att träningen skulle bli inställd, men ingen ringde så det var bara att åka iväg.
När jag väl kom dit såg jag planen.
Täckt av snö, och då insåg jag att det verkligen inte skulle bli någon uteträning.
Vi blev 7 brudar, så vi gick upp och gymmade istället. Det var rätt skönt. Sedan fick vi fylla i en lapp som handlade om våra "fotbollskarriärer", bland annat modersklubb, position, bästa minnet och så vidare.
Under rubriken "Bästa minnet", skrev jag självklart "Sun Cup i Karlstad 05".
Kommer aldrig glömma den cupen, det var underbart!

Medan vi var såå duktiga och tränade på skulle självklart Micke gå runt och ta kort på oss med sin flashiga kamera, haha! Vill inte veta hur bilderna blev, men så illa kan det nog inte blivit med tanke på att han sa "Nämen titta, du ser ju bättre ut på bild än i verkligheten". Haha, tack för den Micke ;)

Idag ska jag försöka att göra något av denna söndagen, det brukar inte bli mycket gjort annars.
Men jag ska faktiskt rensa min garderob har jag kommit fram till, allt gammalt ska slängas/ges bort till två små flickor. Och allt det nya ska få ta plats! :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0