Back to school

Då var det måndag och dags för skola igen. Var en riktigt jobbig natt och den personen jag alltid kan anförtro mig till kunde inte nås, så det blev ännu jobbigare då.. Men men, det blev morgon till slut. Kändes riktigt konstigt att gå upp vid sjutiden när man vant sig att sova framåt elva-tolv tiden.
Det blev ändå en ganska skön start, vi fick tillbaka våra svenska uppsatser, och jag fick MVG, yes! Sedan hade vi engelska, gjorde typ ingenting. Sedan favoriten, Drama! Fast vi dödade vårt rollspel idag, var riktigt sorgligt :( Jag som kommit in i min roll såå bra! Men men, det var roligt så länge det varade.

Efter skolan åkte jag till Andreas och Shadow, lika välkommen som alltid :) Vi låg bara i soffan och slöade och kollade på Beck sedan skjutsade han bort mig till träningen. Kom hem därifrån ganska nyligen, och jag är slutkörd! Men det är väl så det ska vara.
Imorgon är det redovisning i Samhällskunskapen, så nu måste jag dessvärre förbereda mig lite om det ska gå vägen...

Ha en bra kväll kära läsare!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0