Allt och ingenting

Idag är Marre glad. Trots att jag somnade runt tretiden inatt och vaknade vid nio i morse. Borde egentligen vara på dåligt humör, men icke sa nicke! Kan väl bero på att det första jag gjorde var att åka iväg och shoppa. Shopping får en alltidbra humör! Meningen var väl att jag skulle prova fotbollsskor, men hoppade över det den här gången.
Pappa fanns ju inte vid min sida med plånboken så..

Istället sprang jag glatt runt i klädaffärerna och hittade en luvtröja på Vero Moda. Var väldigt osäker på färgen men en som jobbade där tyckte absolut att jag passade bra i den, så det var väl bara att ta åt sig och köpa den. Berry pink som den så fint hette.
Sedan fann jag en slags gul klänning på HM, jag understryker gul. Vem trodde att jag någonsin skulle bära något gult? Men denna var faktiskt söt, så ja den fick också följa med hem. Efter det sprang jag ner till Skopunkten och fastnade direkt för ett par vita skor.

När jag skulle åka hem höll jag verkligen på att blåsa bort, och det är ett under att jag fick med alla påsar hem. Storm och regn är var det är!! Ska iväg till Andreas snart, och spendera kvällen med honom och Shadow :) Fast den här gången avstår jag nog från att spela Guitar Hero, hur roligt det än är. Känner mig helt enkelt för dålig för att spela mot Andreas. Han kör ju på expert, själv håller man sig på  nybörjarnivå.. Gick ju bra sist, haha! Och 21.00 ikväll ska vi se A lot like love, den verkar bra!
Kan ju tipsa er som inte har något speciellt att göra ikväll - Se den.

Oj, hade helt glömt bort att jag stoppat in mackor i ugnen. Marre´s specialare! Ost och ananas ;) Nej, nu ska jag gå och få i mig dom, sedan ska jag åka.

Trevlig fredag till er alla!


    
Trackback
RSS 2.0